طرح‌های اشتغال‌زایی به ارزش ۶۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نیر آغاز خواهد شد
طرح‌های اشتغال‌زایی به ارزش ۶۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نیر آغاز خواهد شد
استاندار اردبیل گفت: در سطح شهرستان نیر طرح‌هایی در حوزه‌های مختلف به ارزش ۶هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده که به‌زودی عملیات اجرایی بخشی از این پروژه‌ها آغاز شد.

به گزارش رفیق من مسعود امامی یگانه در شورای اداری شهرستان نیر، اظهار کرد: این طرح‌ها منجر به ایجاد ارزش افزوده و اشتغال‌زایی قابل توجهی خواهد شد.

وی با اشاره به این طرح‌های سرمایه‌گذاری، افزود: عملیات اجرایی ۳ واحد تولید آب معدنی و دهکده سلامت که از مصوبات همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری اردبیل بوده به‌زودی آغاز خواهد شد و گاوداری ۲هزار راس و تولید خوراک دام در مراحل پایانی و شروع عملیات اجرایی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: تبصره یک و ماده یک پروژه مهم گردشگری بولاغلار شهرستان نیر نهایی شده و پس از اخذ موافقت شورای‌عالی معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، سرمایه‌گذاری در این منطقه آغاز خواهد شد.

امامی یگانه تصریح کرد: در سفر امروز به شهرستان نیر، حدودا ۴۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تخصیص پیدا کرده و با ۵۵میلیارد تومان توزیع اعتبار توسط فرماندار شهرستان به پروژه‌ها، در سال جاری بیش از ۹۵میلیارد تومان اعتبار در سطح شهرستان تزریق خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهم عمرانی این شهرستان، تکمیل کمربندی نیر به طول حدودا ۵ کیلومتر است که ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و ۲۵۰میلیارد تومان از این اعتبار در سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافت.

استاندار اردبیل گفت: در نیمه اول سال جاری، پروژه‌ تکمیل کمربندی نیر به بهره‌برداری خواهد رسید که منجر به تسهیل تردد اهالی و عبور و مرور مسافران برای ورود به استان اردبیل خواهد شد.

  • منبع خبر : رفیق من